FAQs

In welke valuta worden de prijzen weergegeven op de website?
Alle prijzen zijn in EUR.


Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, wanneer wordt deze verzonden?
Houd rekening met een productietijd van 24-48 uur voordat je bestelling wordt verzonden. De gemiddelde levertijd bedraagt 7-10 werkdagen, exclusief feestdagen.
Track & trace-nummers worden 3-5 werkdagen na verzending bijgewerkt.
Als je na 5 werkdagen nog geen track & trace-nummer hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via veloraamsterdam@info.com.


Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, kan ik deze retourneren? Wat als er een probleem is?
We bieden een 100% geld-terug-garantie als het product defect of beschadigd is. Je hebt 30 dagen de tijd om het product naar ons terug te sturen voor een volledige terugbetaling. De verzendkosten voor retournering zijn voor eigen rekening. Zodra we het product hebben ontvangen, storten we het volledige aankoopbedrag terug.
Vergeet niet om je naam en bestelnummer bij het retourpakket te voegen.
Let op: Als je pakket nog onderweg is, wacht dan tot het aankomt voordat je het terugstuurt voor een terugbetaling.


Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt je bestelling zonder boete annuleren, maar dit moet gebeuren voordat deze is verzonden. Als het artikel al is verzonden, kun je gebruikmaken van ons eenvoudige retourproces om een volledige terugbetaling te ontvangen.


Ik heb een verkeerd adres ingevoerd, wat nu?
Als je een typefout hebt gemaakt of een onjuist adres hebt ingevuld, reageer dan op je orderbevestiging en geef het juiste adres door.
Stuur ons ook een e-mail naar veloraamsterdam@info.com om dit te bevestigen.
Als het adres onjuist is, kunnen we het binnen 24 uur corrigeren. Na 24 uur kunnen we helaas geen wijzigingen meer aanbrengen en is er geen terugbetaling mogelijk.


Hoe lang duurt de verzending?
De verzendtijden variëren omdat we wereldwijd verzenden vanuit verschillende distributiecentra, afhankelijk van je locatie. De gemiddelde levertijd bedraagt 7-10 werkdagen. De levertijd kan langer zijn als de verzending niet vanuit de EU plaatsvindt.


Ik heb een vraag die niet beantwoord is, kunnen jullie me helpen?
Natuurlijk! Stuur ons een e-mail naar veloraamsterdam@info.com en we helpen je graag verder. We ontvangen een groot aantal e-mails, dus om snel antwoord te krijgen, vermeld je ordernummer en omschrijf het probleem duidelijk.
Bedankt!